vineri, 18 mai 2007

Votăm?

Mâine este ziua cea mare a votului...

Protagoniştii s-au întrecut în această campanie în minciuni şi jigniri de toate calibrele, de la cele mai nevinovate până la cele mai neruşinate. Sincer, cu toată părerea deosebit de proastă pe care o am despre „politicienii” români, nu mă aşteptam să se coboare într-atât.

Într-o ţară normală, cu o justiţie funcţională, urmarea firească a acestei campanii ar fi câteva zeci de procese de calomnie, în urma cărora să reiasă cine a minţit şi cine nu. Dar chiar credeţi că în săptămânile de după referendum vor începe aceste procese? Nu, pentru că România nu e o „ţară normală”.

Toţi au aruncat cu câtă mocirlă s-a putut în direcţia taberei adverse, în speranţa că vor prosti ei mai multă lume, să-i voteze. Dragi români, asta puteţi deduce din tot tărăboiul: că iar am fost luaţi de proşti de politicienii noştri. De data asta pe faţă, s-au întrecut în nimicnicie!

Privind cu o oarecare detaşare tot tărăboiul, putem trage învăţăminte. Iar încercarea lui Geoană cu „e o imensă manipulare ce se zice, scorul la referendum e foarte strâns”, e patetică şi chiar jalnică.

Iar apropos de vot, am văzut acum câteva zile un comentariu, în care autorul, după ce debita o grămadă de tâmpenii, încheia cu patos: „o să merg la vot cu Dumnezeu înainte”. Degeaba Dumnezeu îl ajută pe respectivul să nu-l calce maşinile până la secţia de vot, dacă nu l-a ajutat să gândească şi să filtreze informaţiile cu care l-au bombardat „beligeranţii”. Aşa că nu vă bazaţi pe „inspiraţia divină”, încercaţi să gândiţi un pic înainte de a pune ştampila.

Eu unul, voi vota NU, pentru că de PSD am avut parte mult prea mulţi ani şi ştim cum e, şi pentru că Uniunea Europeană (prin reprezentanţi şi presă) tot cam aşa ar vota, dacă ar avea dreptul.

Niciun comentariu: