Îți sunt recunoscător pentru că, datorită ție, am pierdut șansa participării la un moment important pentru copiii mei. Pentru că doar 12 ore și jumătate, cât prevedea mersul trenurilor, n-au fost de ajuns pentru a parcurge 600 de kilometri în România secolului 21.
Și asta fără zăpadă, fără ploi torențiale, fără caniculă care dilată șinele. Pur și simplu, o noapte obișnuită de primăvară. În care afară era răcoare iar în tren (clasa I!) nu se putea sta de căldură. Pentru că vagoanele fabricate de nemți în anii '60 și cumpărate second-hand de CFR ar mai trebui totuși și întreținute...
De fapt, ar trebui să le mulțumesc din suflet tuturor tovarășilor care în ultimii 28 de ani s-au îmbogățit furând de la CFR, lăsând să ruginească vagoanele și să se degradeze șinele, acestor oameni de bine care au devenit milionari distrugând o infrastructură și un mijloc de transport care în alte țări este din ce în ce mai important.
Vă mulțumesc, domnilor! Să putreziți în pușcărie vă doresc!
Și asta fără zăpadă, fără ploi torențiale, fără caniculă care dilată șinele. Pur și simplu, o noapte obișnuită de primăvară. În care afară era răcoare iar în tren (clasa I!) nu se putea sta de căldură. Pentru că vagoanele fabricate de nemți în anii '60 și cumpărate second-hand de CFR ar mai trebui totuși și întreținute...
De fapt, ar trebui să le mulțumesc din suflet tuturor tovarășilor care în ultimii 28 de ani s-au îmbogățit furând de la CFR, lăsând să ruginească vagoanele și să se degradeze șinele, acestor oameni de bine care au devenit milionari distrugând o infrastructură și un mijloc de transport care în alte țări este din ce în ce mai important.
Vă mulțumesc, domnilor! Să putreziți în pușcărie vă doresc!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu