vineri, 17 mai 2019

Circ prost

Am senzația că mă repet cu acest titlu, dar n-am răbdare să verific... Problema e că toate porcăriile care se întâmplă în „politica” românească parcă se repetă, iar și iar, eventual doar adăugând ceva prostie și/sau ridicol în plus.

Incompetenții care dau legi și ordonanțe și apoi le cârpesc cu alte ordonanțe pentru că au prevederi cretine și inaplicabile trâmbițează apoi că fac totul pentru popor și că măresc veniturile. Acum, asta chiar seamănă a mită de-aia pe față, josnică: „ciocu' mic, poporule, că ți-am dat doi bani în plus!”. Să fie ei lăsați în pace să fure mai departe, fără frică, prostimea să-i aleagă și n-o să moară nici ea de foame... Sau nu chiar toată.

Se dă ordonanța anti-Uber cerută de taximetriști, după care apare un ministru și zice că nu-i ok că s-a aplicat, ar trebui ca ăia amendați să conteste în instanță... Un ministru! Despre o hotărâre de guvern. Circul absurdului. Țeapă, fraierilor, pierdeți voi timp și bani prin tribunale, că noi n-am avut chef să facem legea ca lumea de la început...

Țara este căpușată de o clică de hoți care mai sunt și proști pe de-asupra... Adică fură făcând o pagubă mult mai mare de cât câștigă ei. (vezi cadranul Bs de la acest link)
Îi mai răbdăm mult???

Niciun comentariu: