miercuri, 5 decembrie 2007

Ia casa neamule!...

... din ciclul „Ce nesimţiri au mai comis aleşii mei”.

Dragii noştri aleşi îşi trag vile „sociale” în cartierele ANL. Aproape şi însoţiţi de clientela lor din mass-media şi serviciile publice. După care răspund cu un tupeu de mahala că se construieşte pe banii lor, aşa că-i chestie personală... Pe banii lor, dar pe terenul public, în valoare de sute de euro metrul pătrat, dat gratis de primării. Pe banii lor pereţii – da, dar pe bani publici ţevile şi sârmele care o să le facă vila locuibilă, şi care nu costă deloc puţin.

ANL-ul a fost de la început conceput pentru acest gen de afaceri dubioase. Cum pot spune domnii de acolo că fac „case sociale” – vile cu 3-5 camere, care costa 100-130 de mii de euro?? ANL-ului prin legea de funcţionare nu trebuia să i se permită să construiască altceva decât apartamente şi case (nu vile) ieftine. Iar acum ar trebui sa platească toate căpuşele care s-au îngrăşat din bani publici pe la ANL pentru ilegalităţile comise chiar într-un cadru legislativ foarte permisiv cum a fost cel pe care l-au avut...

La un moment dat, oricât de optimist aş fi în estimarea capacităţii de nesimţire a unora, îmi ajung la cunoştinţă chestii care mă fac să-mi pun pe un ton enervat întrebarea pe care şi-o pun mulţi români: „mă, da’ ăştia nu se mai satură odată?!”.

Răspunsul se pare că este negativ.

Niciun comentariu: